You are hereΘέλω Δημοψήφισμα για το επαίσχυντο νομοσχέδιο νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών

Θέλω Δημοψήφισμα για το επαίσχυντο νομοσχέδιο νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών


By Aristotelis - Posted on 29 Δεκέμβριος 2009

(Υπογράψτε ηλεκτρονικά στο τέλος του κειμένου)

με SMS - γραπτού μηνύματος στο κινητό στον αριθμό 6979240406 στον οποίο και πρέπει να αποστείλετε το γραπτό μήνυμα

"ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ".

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

ΠΡΟΣ:

- Τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
- Τον Πρόεδρο της Κυβερνήσεως
- Τον Πρόεδρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
- Την Εθνική Αντιπροσωπεία
- Τα Ελληνικά πολιτικά κόμματα.
- Κάθε αρμόδια δικαστική αρχή.

ΚΟΙΝ:
- Την Ιεραρχία της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
- Τις Νομαρχίες και Δήμους
- Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τις Εθνικές Αντιπροσωπείες των χωρών
μελών της Ε.Ε

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΒΑΘΥΤΑΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ:

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.

1.1. Η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, για την παραχώρηση μαζικά, της Ελληνικής Ιθαγένειας και του δικαιώματος Εκλέγειν και Εκλέγεσθαι ,σε εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς, που βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας, δεν αποτελεί προϊόν της θέλησης, του ελληνικού Λαού.

1.2 . Η πολιτική αυτή δεν παρουσιάστηκε στους Έλληνες πολίτες, προεκλογικά, ούτε στις τηλεοπτικές συζητήσεις των πολιτικών αρχηγών, ούτε στις δημόσιες συγκεντρώσεις του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ. Βρισκόταν «κρυμμένη», με ασαφή διατύπωση , στα «ψιλά γράμματα», του προγράμματος του ΠΑΣΟΚ.

1.3. Μας ανησυχεί και μας προβληματίζει η σπουδή, με την οποία η κυβέρνηση, σπεύδει να υλοποιήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, προς τις οργανώσεις των αλλοδαπών και τις διεθνείς ΜΚΟ, δεσμεύεις τις οποίες απέκρυψε προεκλογικά από τον Ελληνικό Λαό, υιοθετώντας ένα εμφανέστατα αντισυνταγματικό νομοσχέδιο, το οποίο καταστρατηγεί και την ευρωπαϊκή συνθήκη για το Μεταναστευτικό, του Οκτώβριου του 2008, που αντιτίθεται στις μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών.

1.4. Μας ανησυχεί και μας προβληματίζει η «άνεση»,με την οποία η κυβέρνηση εισάγει διατάξεις που παραβιάζουν το ΣΥΝΤΑΓΜΑ της χώρας. «Το άρθρο 5 §2 του Συντάγματος, λέει ότι: «Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους , χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων ». Δεν λέει πουθενά , ότι αποκτούν πολιτικά δικαιώματα και ελληνική ιθαγένεια, όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια. Όλες οι εξουσίες υπάρχουν υπέρ του ελληνικού λαού και του ελληνικού Έθνους. Δεν υπάρχουν υπέρ των λαθρομεταναστών και των παιδιών τους.

1.5. Πιστεύουμε ότι ,το νομοσχέδιο της κυβέρνησης, θα αυξήσει και θα πολλαπλασιάσει, την άφιξη των λαθρομεταναστών στη χώρα μας, διογκώνοντας, τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα, που ήδη έχει προκαλέσει, η μαζική άφιξη εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών τα τελευταία χρόνια. Οι λαθρομετανάστες είναι ήδη πάρα πολλοί , και κάθε μέρα έρχονται περισσότεροι, συμπιέζοντας τους μισθούς, αυξάνοντας την ανεργία, και τα ελλείμματα του Ασφαλιστικού Συστήματος. Η ανεξέλεγκτη εισβολή συνιστά απειλή για τη ζωή ημών και των παιδιών μας, καθώς εμφανίζονται νέα ή άγνωστα μέχρι τούδε νοσήματα ή ιοί, και επανεμφανίζονται ασθένειες που εθεωρούντο ως εκλιπούσες.(Όπως η φυματίωση).

1.6. Η ιδιότητα του Έλληνα Πολίτη συνιστά ύψιστη εκδήλωση της συνέχειας του Έθνους και δεν μπορεί να απονέμεται αδιάκριτα σε πρόσωπα που είτε λόγω της κατάστασής τους (ακούσια) ,είτε λόγω της βουλήσεώς τους (εκούσια), δεν εξασφαλίζουν ότι είναι ικανά να υπηρετήσουν το Έθνος.

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ

2.1. Είμαστε απολύτως αντίθετοι με την εξίσωση και εξομοίωση των Ποντίων με τους λαθρομετανάστες και των Βορειοηπειρωτών με τους Αλβανούς, την οποία εισάγει η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο της . Το θεωρούμε πλήρη εξευτελισμό, του ελληνικού Έθνους. Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούνται οι Έλληνες παλιννοστούντες στην Πατρίδα, ως προκάλυμμα , για να παραχωρηθεί το δικαίωμα του Εκλέγειν και Εκλέγεσθαι στους λαθρομετανάστες.

2.2. Θεωρούμε ότι είναι απολύτως απαράδεκτο, να παραχωρείται η ελληνική ιθαγένεια, σε παιδιά αλλοδαπών, και να μετατρέπονται οι Έλληνες Ομογενείς ,σε μετανάστες. Ζητούμε την άμεση παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας, με πλήρη πολιτικά δικαιώματα, στους Ποντίους και τους Βορειοηπειρώτες , οι οποίοι είναι Έλληνες . Απαιτούμε την παροχή του δικαιώματος ψήφου στους Έλληνες Ομογενείς της Διασποράς.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ

3.1.Είμαστε απολύτως αντίθετοι με την παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά των λαθρομεταναστών. Τα παιδιά αυτά δεν είναι Έλληνες και δεν πρέπει να αποκτούν αδιάκριτα και ανεξέλεγκτα την Ελληνική Ιθαγένεια. Η ισχύουσα πρόβλεψη του προσφάτως τροποποιηθέντος Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας που εξαρτά την κτήση της ελληνικής ιθαγένειας από όσους γεννώνται στην Ελλάδα, είτε από την μη κτήση με την γέννησή τους αλλοδαπής ιθαγένειας (αυτής των γονέων τους) είτε από το γεγονός ότι είναι άγνωστης ιθαγένειας είναι ήδη επαρκής και καλύπτει πλήρως κάθε περίπτωση και ανάγκη.

3.2.Τα παιδιά αυτά μπορούν ,εάν έχουν, τις απαραίτητες προϋποθέσεις που προβλέπει ο νόμος, ( δεκαετή μόνιμη και νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα), να ζητήσουν την ελληνική υπηκοότητα. Μέχρι τότε, όπως προβλέπει ο νόμος, μπορούν να έχουν το καθεστώς, του «επί μακρόν διαμένοντος».

3.3. Είμαστε αντίθετοι στην καταχρηστική και ανεξέλεγκτη παραχώρηση του καθεστώτος του «επί μακρόν διαμένοντος», προκειμένου να μη χρησιμοποιηθεί ως όχημα για τη μεταχρονολόγηση του προβλήματος, με στόχο την προσωρινή μόνο αναβολή των μαζικών και ανεξέλεγκτων ελληνοποιήσεων. Για την παραχώρηση της ιδιότητας του "επί μακρόν διαμένοντος", θα πρέπει η κάθε μια περίπτωση να κρίνεται προσωπικά και να συνεκτιμώνται κριτήρια.(επαγγελματική δραστηριότητα, παραβατικό παρελθόν κλπ,). Και φυσικά να παραχωρείται σε ποσοστό που δεν θα αλλοιώνει δραστικά την κοινωνική σύνθεση του τόπου διαμονής τους. Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνά σε ποσοστό, τον μέσο όρο των 23 χωρών μελών της Ε.Ε. που δεν ήταν αποικιοκρατικές δυνάμεις. (Με εξαίρεση δηλαδή, της Γαλλίας , της Μεγάλης Βρετανίας, της Πορτογαλίας, και της Ισπανίας).

3.4. Είμαστε απολύτως αντίθετοι στην παραχώρηση της Ελληνικής Ιθαγένειας, στα παιδιά των λαθρομεταναστών και στα παιδιά απροσδιορίστου εθνικότητας, διότι ανοίγει το δρόμο σε δεύτερο χρόνο, για την παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας στους αγνώστου ταυτότητας, προέλευσης και ποινικού παρελθόντος γονείς τους. Διότι οι γονείς του «' Ελληνος», θα έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν την ιθαγένεια του παιδιού τους.

3.5. Μας ανησυχεί και μας προβληματίζει η αοριστία των διατάξεων το νομοσχέδιο που ενέκρινε η κυβέρνηση. Το κριτήριο της φοίτησης σε ελληνικό σχολείο είναι απολύτως απαράδεκτο. Η ελληνική ιθαγένεια δεν συνδέεται με το σχολείο. Στο μέλλον εκατοντάδες χιλιάδες νέοι θα εισέρχονται στη χώρα μας, ως απροσδιορίστου εθνικότητας, θα φοιτούν τρία χρόνια σε ελληνικό σχολείο, και θα αποκτούν αυτομάτως την «ελληνική ιθαγένεια».

3.6. Μας ανησυχεί και μας προβληματίζει το ότι δεν προβλέπονται λόγοι εξαιρέσεων από τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου . Με τον τρόπο αυτό, τα «αλβανόπουλα», που συνελήφθησαν στα επεισόδια του Δεκεμβρίου, τα «αλβανόπουλα» που έκαιγαν την ελληνική σημαία , θα αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια. Τα «αλβανόπουλα», στα Καλύβια, που πηγαίνουν σε ελληνικό σχολείο, και μαχαίρωναν και απειλούσαν τους Έλληνες συμμαθητές τους, θα αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ

4.1.Είμαστε απολύτως αντίθετοι με την παραχώρηση δικαιώματος ψήφου στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές στους παράνομους και παρανόμως νομιμοποιηθέντας ( λαθρο)μετανάστες. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται επίσημες μουσουλμανικές και μειονοτικές κοινότητες στην καρδιά όλων των ελληνικών πόλεων. Το επόμενο βήμα θα είναι η μουσουλμανοποίηση της γειτονιάς, η γκετοποίηση της καθημερινότητας, και η εκρηκτική εκδήλωση προβλημάτων "διαπολιτισμικής" συμβίωσης, μέσα στην απόλυτη ανομοιογένεια που δεν "νομιμοποιείται" με σχέδια νόμου τα οποία αποθρασύνουν τον εισβολέα.

4.2. Η παραχώρηση δικαιώματος ψήφου στους λαθρομετανάστες είναι απολύτως αντισυνταγματική. Το δικαίωμα ψήφου δεν είναι ατομικό δικαίωμα. Δεν παζαρεύεται με κανέναν. Δεν εκχωρείται ανεξέλεγκτα στον "φυτευτό" μουσουλμάνο εισβολέα.

4.3.Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι γηγενείς , ούτε Έλληνες ,για να δικαιούνται πολιτικών δικαιωμάτων, τα οποία τους στερήθηκαν. Έχουν πολιτικά δικαιώματα στην πατρίδα τους. Η παρουσία τους στη χώρα μας προέκυψε ξαφνικά, αναπάντεχα, πρόσφατα, και συνιστά πρόβλημα ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ, ΚΑΤΟΧΗΣ, και ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗΣ ΑΛΩΣΗΣ της Ελληνικής κοινωνίας.

4.4. Πιστεύουμε ότι, όλοι είμαστε ίσοι σαν άνθρωποι. Δεν είμαστε όμως ίσοι σαν πολίτες. Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα ψήφου στην Αλβανία, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, και σε άλλες χώρες. Η παραχώρηση του δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες, θα δημιουργήσει τεράστιους πολιτικούς κινδύνους, για την πατρίδα μας , και την εθνική ανεξαρτησία. Η εγγραφή των Αλβανών σε ειδικές εκλογικές καταστάσεις στην Ήπειρο, θα δημιουργήσει την πολιτική βάση, για την διεκδίκηση της Μεγάλης Αλβανίας. Η κυβέρνηση απερίσκεπτα δημιουργεί το ελληνικό Κόσσοβο. Οι συνέπειες θα είναι ολέθριες.

4.5. Η εγγραφή των Αλβανών και χιλιάδων Ασιατών μουσουλμάνων σε ειδικές εκλογικές καταστάσεις στα νησιά του Αιγαίου, θα δημιουργήσει την πολιτική βάση για την απόσπαση των νησιών αυτών, με τη θέληση του πληθυσμού τους, από την Ελλάδα και την παραχώρησή τους στην Τουρκία. Η κυβέρνηση απερίσκεπτα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την απόσπαση εδαφών από την Ελλάδα. Η εγγραφή των λαθρομεταναστών σε ειδικές εκλογικές καταστάσεις
στη Θράκη δημιουργεί τις πολιτικές προϋποθέσεις για την «Τουρκική Δημοκρατία Δυτικής Θράκης». Για λόγους ύψιστης εθνικής σημασίας επιβάλλεται όχι η νομιμοποίηση αλλά η απομάκρυνση των λαθρομεταναστών από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και τη Θράκη.

4.6. Ζητούμε να παραχωρηθεί το δικαίωμα ψήφου στις τοπικές εκλογές, στους μετανάστες από την Ε.Ε., με εξαίρεση των μεταναστών από την Βουλγαρία,. (Για τους δήμους και τις κοινότητες της βορείου Ελλάδος).

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

5.1 Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Ελληνικής Πολιτείας. Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας των λαθρομεταναστών, επιτυγχάνεται με την εισαγωγή νομοθεσίας που τιμωρεί αυτούς που τους εκμεταλλεύονται, και όχι με την παραχώρηση της ελληνικής ιθαγένειας, και του δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Ξαφνικά δεν έγιναν «ανθρωπιστές», οι τοκογλύφοι, οι εργολάβοι, οι τραπεζίτες, οι καναλάρχες , οι βιομήχανοι και οι μαφιόζοι, που εκμεταλλεύονται αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους και εμάς .

5.2. Για την αποτελεσματική προστασία των ανθρωπίνων και εργασιακών δικαιωμάτων των λαθρομεταναστών, απαιτούμε την άμεση ψήφιση από την ελληνική βουλή, ως εθνικού νόμου, της Οδηγίας που ψήφισε καταρχήν το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, για την ποινικοποίηση της εκμετάλλευσης από τους εργοδότες των λαθρομεταναστών. Απαιτούμε καί την άμεση εφαρμογή και των ισχυουσών διατάξεων που προβλέπουν την ποινικοποίηση της εκμετάλλευσης από τους εργοδότες των λαθρομεταναστών. (άρθρο 86 παρ. 4 του ν. 3386/2005).

ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

6.1. Η ιστορία απέδειξε ότι οι «πολυ-πολιτισμικές» κοινωνίες μπορούν να υπάρξουν ειρηνικώς, μόνο υπό συνθήκες αυταρχικών καθεστώτων.

6.2 . Η κυβέρνηση, χωρίς την έγκριση του Ελληνικού Λαού, προωθεί το πρότυπο μιας «Ανοιχτής Κοινωνίας», όπου δεν υπάρχει «κοινωνία», αλλά μόνον άτομα, δεν υπάρχουν τάξεις, έθνος, λαός, υπάρχει μόνο «πληθυσμός», δεν υπάρχουν συλλογικά δικαιώματα, αλλά μόνο ατομικά, και ατομικό δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού. Όπου δεν θα υπάρχει «πόλη», παρά μόνο «πολίτες».

-ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ

-ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ.
ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ.

ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΒΙΑΙΩΣ.

ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥΣ» ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕ ΘΑ ΣΚΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΑΟΣ ΜΠΕΝΕΤΟΝ

Υποχρεωτικά πεδία Επώνυμο (surname), Όνομα (first name) και Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email). Παρακαλούμε το ονοματεπώνυμο με Ελληνικούς χαρακτήρες. Θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την υπογραφή σας από το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

Εναλλακτικά τυπώστε το έγγραφο για χειρόγραφες υπογραφές.

Η περίοδος συλλογής υπογραφών υπέρ του δημοψηφίσματος έληξε.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Sulloge_Upographon_Thermopules.pdf152.2 KB

Ψήφισαν "ναι" οι άχρηστοι οι πεταμένοι όλοι.
Η Ελλάδα παραδόθηκε στην Bilderberg και τους ιδρυτές της.
Είναι θλιβερό

εδώ δεν μπορούμε να σχηματίσουμε μια σειρά (π.χ. λεωφορείο, μετρό κτλ) και πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλο.

τί συνεχιστές (μη χε-χε) και ποιανού πολιτισμού είμαστε?

?

ουδέποτε μας εθαυμαζαν για το οτι διατηρουσαμε τη σειρα στο λεωφορειο, στο μετρο ή οτιδηποτε σχετικο με αυτο που φερεις ως επιχειρημα. Το αν ειμαστε συνεχιστες ενος τεραστιου πολιτισμού ή οχι θα το αποδειξουμε τωρα, μάλλον το αποδεικνύουμε όλα αυτα τα χρόνια. Με βαση αυτο το κριτηριο (το οποιο δεν ευσταθει προφανως) δεν μπορουμε να αξιολογησουμε αυτο που λες.
Αν συνεχίσουμε να φερόμαστε ως προβατα τότε θα υποστουμε τις συνεπειες της στασης μας αυτης.
Μην συγχέεις ασχετα μεταξυ τους πράγματα όπως την Ελληνικότητα των Ελλήνων με την κατάντια που ζουμε ως διεφθαρμενοι νεοέλληνες.

Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ!
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΗ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΑ ΜΜΕ, ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η ΑΡΕΤΗ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ (ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΙ) Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ (ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΠΟΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΗ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ!
ΣΕ "ΧΤΥΠΑΝΕ" ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΥΡΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΥΣ, ΣΕ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ, .... ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ: ΣΥΓΧΥΣΙΣ ΣΤΙΣ ΜΑΖΕΣ, ΣΤΟΝ ΛΑΟ, ΔΙΑΡΚΕΣ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ Τ(Ρ)ΑΓΟΙ ΕΥΤΥΧΕΙΣ!

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΔΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΚΑΙ ΣΦΟΥΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΟΨΙΔΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ "ΜΕΓΑΛΟΙ" ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΑ "ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ", ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ, ΚΟΠΑΔΙ, ΚΟΜΜΑ!
(ΩΣ ΣΤΟ ΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΚ ΦΛΟΫΝΤ: ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΡΟΛΟ ΗΓΕΤΟΥ ΣΕ ... ΚΛΟΥΒΙ!)

ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ Ή ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙΝΑ ΚΑΝΗ ΚΑΜΜΙΑ "ΑΠΟΚΟΤΙΑ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΗ ΤΟΝ ΤΟΠΟ (ΜΕ ΚΑΚΟ ΤΡΟΠΟ ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΗΤΟ "Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ", ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΟΙ) ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΥΜΜΑΤΑ ΤΩΝ.

(ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΩΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ).

(ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΙΣ" ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ)

ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ.
ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

Αὐτὸ ἀποτελεῖ ζητούμενο ἑνὸς προβληματισμοῦ ποὺ ὠφείλει νὰ μᾶς ἀπασχολήσει σοβαρὰ καὶ ἄμεσα. Νὰ μᾶς ἀπασχολήσει ὡς πρόσωπα καὶ οἰκογεναιάρχες.
Ἡ ἀγωγὴ ποὺ δίνουμε στὰ παιδιά μας εἶναι πρωτίστως προσωπικὴ καὶ οἰκογενειακή μας ὑπόθεση. Περιμένουμε ἀπὸ τοὺς συνδικαλιστὲς πλέον νὰ διδάξουν στὰ παιδιά μας ἀνθρωπισμὸ καὶ ὀρθὴ συμπεριφορὰ πρὸς τοὺς γέροντες, τὶς ἔγκυες γυναῖκες, τοὺς ἀναξιοπαθοῦντες; Θεωροῦμε ἀκόμη τὸν ἐκκλησιασμὸ ὀπισθοδρόμηση; Γιατὶ οἱ Ἕλληνες τῆς διασπορᾶς λέμε ὅτι εἶναι "πιὸ Ἕλληνες" ἀπὸ μᾶς; Διότι, φυσικὰ, ἡ ζωή τους διέπεται ἀπὸ ἀξίες καὶ δὲν εἶναι "ὅτι νά'ναι".

Αγαπητέ μου φίλε,

Θα σου απαντήσω ως Ελληνίδα του εξωτερικού (ίσως όχί της διασποράς μα απλά του εξωτερικού) γιατί οι Έλληνες της διασποράς θεωρούνται πολύ πιό Έλληνες:
Για τον απλούστατο λόγο πως ζούν καθημερινά τα χάλια της ποιότητος ζωής στο εξωτερικό, και δεν έχουν πλάσει στο μυαλό τους την ουτοπία πως το εξωτερικό είναι ένας παράδεισος.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο κόσμος καταιγίζεται διαρκώς απο ψευδείς πληροφορίες, καταλήγοντας να γίνεται ξενομανής και ανθέλληνας. Κανένα μέσο δεν πληροφορεί τον νεοέλληνα για τις τεράστιες κοινωνικές ανισότητες που χαρακτηρίζουν τις Δυτικές χώρες. Κανένας δεν τον πληροφορεί για τα τεράστια εσωτερικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πχ με τα συστήματα υγείας τους, με την εκπαίδευσή τους, ακόμα και με την πολυπληθυσμικότητα.

Ζώ στο Λονδίνο. Και θα δώσω κάποια παραδείγματα από την ζωή εδώ:
Πόσοι απο εσάς ξέρουν πως ο μισθός ενός ανειδίκευτου εργάτη εδώ είναι μόλις 800 λίρες? (περίπου 900 ευρώ)
Πόσοι ξέρουν πως εδώ αυτός ο εργάτης δέν έχει δικαίωμα μόνιμης ιδιοκτησίας διοτι τα ακίνητα ανήκουν στο κράτος και αναγκάζεται να πληρώνει ενοίκια της τάξεως των 600 λιρών για μία γκαρσονιέρα 15 τετραγωνικών μέτρων?
Πόσοι ξέρουν πως εάν αυτός ο εργάτης αποφασίσει να αγοράσει σπίτι με κάποιο δάνειο που δεν θα καταφέρει να πάρει λόγω του χαμηλού του μισθού του, σε 50 με 100 χρόνια χάνει το ακίνητο διότι απλα πρέπει να ανανεώσει την ιδιοκτησία με καινούριο δάνειο???
Συνεπώς οι άνθρωποι εδώ, ναι, ζούν με 900 ευρώ, αλλα δεν έχουν πού την κεφαλή κλίνει. Οπότε μήν θεωρούμε πως τα 800 ευρώ των Ελλήνων είναι εξαίρεση, αυτοί τουλάχιστο έχουν ένα σπίτι να μείνουν και δεν πληρώνουν περισσότερο απο μισό μισθό σε ενοίκιο.
Δεν θα εμβαθύνω στο περιβόητο nhs (δημόσιο σύστημα υγείας της Βρετανίας)στο οποίο για να καταφέρεις να ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΣ γιατρο, μπαίνεις σε λίστα αναμονης που κατά κανόνα ξεπερνάει τους 2 μήνες.
Όσο για την πολυπληθυσμικότητα? Ποιός λέει στον Έλληνα πως το Λονδίνο αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα από τους μετανάστες και τις γκετοποιημένες περιοχές οι οποίες αποτελούν το 60% της έκτασης της πόλης???? Όλο το ανατολικό και το Νότιο Λονδίνο καθώς και κάποιες περιοχές του υπόλοιπου αποτελούν τεράστια γκέτο με απίστευτα μεγάλη εγκληματικότητα. Ποιός τα λέει αυτα στους Έλληνες???

Εμείς εδώ λοιπόν, γνωρίζουμε καλά την κατάσταση και δέν ονειροβατούμε πως ζούμε σε έναν παράδεισο. Και βέβαια λατρεύουμε την Ελλάδα διότι εκτός του οτι είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για την ιστορία μας ξέρουμε πολύ καλά πόσα προσφέρει στην απλή καθημερινή ζωή του πολίτη. Αυτά που δέν ξέρουν όλοι οι ξενομανείς νεο-ελληνάρες.

Αγαπητή Συνελληνίδα,θα ήθελά να σταθώ στο σχόλιο σου περί πολυπληθυσμικότητας του Λονδίνου, υπήρξα φοιτητής και έζησα και σε άλλες πόλεις της Αγγλίας, μην ξεχνάμε την υποδομή της χώρας σε επίπεδο βιομηχανικό και τεχνολογικό και μην ξεχνάμε επίσης τις χώρες τις οποίες οι Άγγλοι είχαν καταλάβει "ειρηνικά" και τις απομυζήσανε και απλά δώσανε μια ευκαιρία στους λαούς που καταδυναστεύσανε να πάνε να δουλέψουν sic στην Mαμά Αυτοκρατορία - Πατρίδα - UK. Λέμε για μετανάστες αλλά ουσιαστικά ένα μεγάλο ποσοστό είναι Βρετανοί υπήκοοι, που έχουν πάει στην Μεγάλη Βρετανία να εργασθούν σε delivery, σε πωλήσεις ναρκωτικών, σε παράνομα και μη ταξί, σε χίλιες 2 δουλειές. Ας επανέλθω και στο πρώτο σκέλος επιχειρημάτων, στο πανεπιστήμιο μας είχαν αναφέρει ρητορικά.. ότι το Ηνωμένο Βασίλειο έχει σχεδόν 1ΕΚ εταιρείες,πολλές δυνατότητες για εργασία, έχει βαριά βιομηχανία, είχε αυτοκινητοβιομηχανίες,έχει πυρηνικά εργοστάσια, παρά πολλές εταιρείες τεχνολογικού αντικειμένου, ακαδημαική ζωή κλπ, σαφώς ένα κράτος που παρέχει πιο πολλές ευκαιρίες σε κάποιο μετανάστη. Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ πότε η Αγγλία, αποφάσισε να μην δέχεται μετανάστες;
Στην Ελλάδα μια τόσο μικρή χώρα δεν υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες, και δεν μπορεί να ενσωματώσει τόσους μετανάστες, πολιτικούς οικονομικούς κλπ. Δεν υπάρχει χωρητικότητα..Δεν υπάρχει βαριά βιομηχανία, δεν υπάρχει τεχνολογική βιομηχανία, δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία κλπ, Δηλαδή και να έλθουν και άλλοι σε ποια βάση θα απορροφηθούν; δεν έχω καταλάβει με επιχειρήματα γιατί πρέπει σώνει και καλά να έρθουν μετανάστες στην Ελλάδα, τι μπορεί να τους προσφέρει η χώρα μας..;;
Αυτή την στιγμή που μιλάω είναι άνεργος, όχι επειδή μου την πήρε την δουλειά ένας μετανάστης συνάνθρωπος μου αλλά επειδή το σύστημα είναι έτσι. Ανέφερες τα ενοίκια ότι είναι ακριβά , στο Λονδίνο ζεις, αν πήγαινες βόρεια που είναι και πιο πολλοί Πακιστανοί , Ινδοί τα ενοίκια είναι πιο φτηνά, υπάρχουν γκέτο και σε άλλες πόλεις, υπάρχει γκέτο στο Manchester μεταξύ φτωχών λευκών και πλούσιων λευκών-φαινόμενο εσωτερικού ρατσισμού. Άλλος ο πολιτισμός και το κοινωνικοπολιτικό σύστημα της Αγγλίας, νομίζω ότι δεν μπορούμε να συγκριθούμε με αυτούς, ούτε αυτοί με εμάς. Κλείνοντας, να επισημάνω ότι η Ιταλία για παράδειγμα είχε βυθίσει ένα καράβι που μετέφερε Αλβανούς Λαθρομετανάστες (κατακριτέο απο ανθρωπιστικής άποψης, κάποιοι πεθάναν) , που είναι τα Λαϊκά κινήματα να στραφούν εναντίων τους μέσα στην Ιταλία;;Επίσημα είχαν θέσει ένα εθνικό όριο αποδοχής μεταναστών, είχαν πει ότι εμείς αντέχουμε 2% και τόσο ποσοστό φιλοξενούν, εμείς εδώ τείνουμε να εκδιωχθούμε απο την ανασφάλεια που μας δημιουργεί η ίδια η αβεβαιότητα των λαθρομεταναστών μέσα στην χώρα μας. Πιστεύω ότι οι ευκαιρίες εππαγελματικής ενσωμάτωσης για τους λαθρομετανάστε δεν υπάρχουν και δεν υπάρχει λόγος να ενσωματωθούν στον Ελλαδικό χώρο.

Φίλιππος Κ.

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όλα όσα λές και νομίζω πως απλά συμπληρώνεις όσα έιπα. Μόνο να διευκρινίσω πως τα ενοίκια είναι ακριβά ακόμη και στις υποβαθμισμένες γκετοποιημένες περιοχές.
Και φυσικά ούτε εδώ ενσωματώθηκαν ποτέ οι μετανάστες. Τα προβλήματα ακόμα κι εδώ είναι τεράστια, οι Άγγλοι έχουν αρχίσει να εξοργἰζονται από την όλη κατάσταση, και δεν είναι τυχαίο πως ο Nick Griffin που εμφανίστηκε από το πουθενά με το "Βρετανικό Εθνικό Κόμα" έχει βγάλει ήδη 2 έδρες στο Ευρωκοινοβούλιο.
Το σχόλιό μου δεν προσπαθεί να ωραιοποιήσει το πρόβλημα της Ελλάδας με τους λαθρομετανάστες. Απλά προσπαθώ να πώ σε όλους όσους νομίζουν πως το εξωτερικό προσφέρει τις ιδανικές συνθήκες διαβίωσης, πως έχουν μάυρα μεσάνυχτα. Επίσης, όσοι νομίζουν πως οι πολυπληθυσμικές κοινωνίες λειτουργούν σαν ένας επίγειος παράδεισος, ζούν τον ύπνο του δικαίου. Εδώ δεν λειτουργεί το Λονδίνο που υποτίθεται πως έχει και την υποδομή, με 12 εκατομμύρια κατοίκους εκ των οποίων περισσότεροι από 50% είναι αλλοδαποί, κι ας έχουν την Βρετανική υπηκοότητα,(ΒΑΣΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!) θα λειτουργήσει η οποιαδήποτε ελληνική πόλη που δέχεται μαζική εισβολή ανθρώπων που ουδεμία σχέση έχουν με τον δυτικό πολιτισμό?
Μην ξεχνάμε τι έγινε στο Παρίσι το '05, μην ξεχνάμε πως οι άνθρωποι αυτοί αναπαράγονται με ρυθμούς άνω του 8.1 ενώ οι δυτικοί με 1-1.5, μην ξεχνάμε τις τεράστιες διαφορές κουλτούρας, τι να πρωτοπώ...
Όλο το σενάριο της πολυπληθισμικής Ελλάδας είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.

Αγαπητή,

Θέλησα απλά να καταθέσω την δική μου διάσταση στο θέμα της πολύπληθυσμικότητας και όπως την βίωσα, συμφωνώ με τις θέσεις σου και τις απόψεις σου, σίγουρα στο Λονδίνο είναι πολύ ακριβή η ζωή και τα ενοίκια και στις σχετικά υποβαθμισμένες περιοχές επιπλέον το ίδιο το κράτος δημιουργεί την γκετοποίηση στο εσωτερικό του, αλλά θα σου θέσω άλλη μια παράμετρο, στην Αγγλία, στο Λονδίνο τα προάστια είναι πιο φθηνά απο το κέντρο, και στο κέντρο δεν βλέπεις μετανάστες και γκέτο, αντιθέτως τώρα στην Αθήνα, το κέντρο γκετοποιήται, αφελληνίζεται, γίνεται ανθυγιεινό, εχθρικό. Δεν είναι λίγο περίεργη αυτή η κατάσταση..;
Εύχομαι να αφυπνισθεί ένα πιο μεγάλο κομμάτι του Ελληνικού Πληθυσμού διότι το μέλλν προβλέπεται δυσοίονο, θα χρειαστούμε αρκετούς δίπλα μας για να αλλάξει η κατάσταση.
Καλή συνέχεια.

Φ.

Θα παραθέσω ένα σχόλιο ενός άλλου ΕΛΛΗΝ που λέει τα πράγματα όπως πρέπει :
Για να γίνει κατανοητό τί περιλαμβάνει το νομοσχέδιο, δίνω το εξής παράδειγμα με βάση τα όσα προβλέπει για την ιθαγένεια σε παιδιά μεταναστών γεννημένα εδώ:

Ένας λαθρομετανάστης από Πακιστάν καταφέρνει και παίρνει άδεια παραμονής. Συμπληρώνει 5 χρόνια με την άδεια παραμονής και κατόπιν πηγαίνει και φέρνει μία γυναίκα από το Πακιστάν, γεννά παιδί εδώ και το παιδί θεωρείται ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Έλληνας υπήκοος.
Πηγαίνει μετά φέρνει και δεύτερη γυναίκα, που δεν την παρουσιάζει ως γυναίκα του φυσικά, γεννά αυτή εδώ ή την φέρνει έγκυο για να γεννήσει εδώ, και αυτό το παιδί ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Έλληνας υπήκοος, με τη γέννησή του!
Δηλαδή, ο κύριος GAP θέλει να μεταβάλει την Ελλάδα σε μαιευτήριο όλων των μουσουλμάνων της Ασίας και της Αφρικής.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

ΑΡΧΕΛΑΟΣ

Εύγε Παναγιώτη Πατριώτη (Όλοι οι Μακεδόνες είμαστε στο πλευρό σου), κανένα συμβιβασμό με την Νέα Τάξη Πραγμάτων. **

Στο μεταξύ, οργή επικρατεί στη Ρηγίλλης για τον νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Π. Ψωμιάδη ο οποίος υπέγραψε το αίτημα του ΛΑΟΣ περί διεξαγωγής δημοψηφίσματος για το μεταναστευτικό. «Δεν είμαστε στρατιωτάκια» διαμήνυσε χθες ο κ. Ψωμιάδης, μιλώντας στο Ρ/Σ «Βήμα fm 99,5» και παίζοντας με τα «νεύρα» της Ρηγίλλης τόνισε: «Δεν έχω αποφασίσει ακόμη πού θα είμαι υποψήφιος».

** http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=312046&dt=28/01/2010

Με το μικρό αυτό σχόλιο θα επιθυμούσα να διατυπώσω την σφοδρή μου αντίθεση για το επικείμενο νομοσχέδιο το οποίο σκοπό έχει την αθρώα και χωρίς ελέγχους απονομή της Ελληνικής Ιθαγένειας στους μετανάστες. Ήθελα να ρωτήσω τον κύριο Πρωθυπουργό εάν αυτή η χώρα βρεθεί στην εξέλιξη της ιστορίας ξανά μπροστά σε πόλεμο οι μετανάστες οι οποίοι θα λάβουν την Ελληνική ιθαγένεια θα σπεύσουν να υπερασπιστούν την εδαφική ακεραιότητα της χώρας?
Πολύ το αμφιβάλλω. Έχει αποδειχτεί ιστορικά ότι οποτεδήποτε προσπάθησε ο μουσουλμανισμός να κατακτήσει την Ευρώπη δύο αναχώματα - εμπόδια είχε, την Ελλάδα και την Σερβία χώρες χριστιανικές και ορθόδοξες.
Χαρακτηριστικό είναι δε το γεγονός του ότι στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο διογκώνεται το κύμα της πατριωτικής αφύπνισης των λαών εντούτοις στην Ελλάδα και σε κόντρα της θελήσεως του Ελληνικού λαού επιβάλλεται δια νόμου ο "πολυπολιτισμός". Το πρόσφατο δημοψήφισμα της Ελβετίας έβαλε φρένο στον περεταίρω εξισλαμισμό της χώρας γεγονός το οποίο θα έπρεπε να προβληματίσει τις Ελληνικές πολιτικές ηγεσίες. Σε συνδυασμό με τα παραπάνω πρόσφατες δημοσκοπήσεις - Βλέπε Ζούγκλα κ.α. - καταδεικνύουν περίτρανα ότι η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού αντριδά κάθετα στο επικείμενο νομοσχέδιο.
Επιτέλους ήρθε η ώρα οι πολιτικοί να μας ακούν και όχι να τους ακούμε. Εάν δεν τους αρέσει ο πολιτισμός, η ιστορία, και η κουλτούρα αυτής της χώρας ας πάνε να μείνουν μόνιμα στον ΟΗΕ για να μην πω τίποτε άλλο.
Θα ήθελα να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαι ρατσιστής αλλά επίσης δεν δέχομαι και τον αφελληνισμό της χώρας μου από αλλοεθνείς.
Ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μας δίνεται να εκφράσουμε την αγάπη μας για την πατρίδα μας.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΡΘΗ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ,ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΡΥΝΟΥΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΩΣ ΛΑΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΜΑΣ..

Η ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

ΣΩΣΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΧΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΕΙΟ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΝ ΗΘΑΓΕΝΙΑ ΘΑ ΚΑΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΕΙΟ Η ΤΟΥΡΚΙΑ

ΠΑΝ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ???? ΗΑΗΑΗΑ ΣΑΝ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ... ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΗΠΩΣ Κ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΙΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ... ΕΕΕΕΕΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΤΣΙ???? :-P

Παρακαλώ μπορείτε να βάλετε και στοιχεία για την πολιτική προσωπικών δεδομένων σας ? Είναι αρκετά σοβαρό και αναγκαίο νομίζω...

θα δοθούν στην επιτροπή που συλλέγει υπογραφές για το δημοψήφισμα μόνο το ονοματεπώνυμο και όχι άλλα στοιχεία

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ!!
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!
ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΟΧΙ - Ο ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!
ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΕΥΜΑΤΑ ΑΡΧΗΓΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΩΝ ΜΕ ΤΖΙΠΑΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑ Ι ΠΟΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!
ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΕΝ ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΤΑΙ

ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΟΦΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ?? ΓΙΑ ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΤΩΧΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

ΣΕ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ "ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ) ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΑΦΟΥ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 6 ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10 (ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ). ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ, ΑΛΛΙΩΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΟΝΙΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΡΧΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΕΝΕ (ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ) ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΝΑ ΠΡΟΒΙΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΔΕ "ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ" ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕ ΡΩΤΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ Ή Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ, ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΜΩΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΟΠΩΣ Π.Χ. ΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΛΠ. (ΠΑΝΤΑ, ΒΕΒΑΙΑ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ). ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ, ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΜΕΤΡΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΩΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ" ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ: ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟΣ!!! ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΧΕΣ ΟΠΩς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ. ΕΜΕΙΣ, ΒΛΕΠΕΙΣ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ (ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ) ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΟΥΜΕ: ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΡΦΙΤΣΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ! ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 20000 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 88 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ (ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 25 ΜΑΘΗΤΩΝ). ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΗ ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ (ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΝ). ΕΠΙΣΗΣ, ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤ. ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟΙ.

Υ.Γ: ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΟ www.e-selides.gr ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΠΟΥ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!

sad but true....

ΕΥΚΟΛΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΕΠΙΚΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ .... Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΗ ... ΕΧΩ 2 ΠΤΥΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ 2 ΩΡΕΣ ... ΜΗΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ... ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ???

Εχθρική προς ποιόν?
Η αλήθεια είναι πως η αλήθεια είναι σκληρή όταν δεν μπορείς να την δεχθείς ή δεν σε συμφέρει!
Όπως έγραψε και κάποιος άλλος, πάρε και τρίτο πτυχίο, αυτό βέβαια δεν θα σε κάνει και εύστροφο, όπως δεν σε έκαναν και τα άλλα δύο βέβαια, γιατί εγώ δεν χρειάστηκε να προσπαθήσω ούτε μισή ώρα και έχω μόνο ένα πτυχίο, κι αυτό ΙΕΚ. Υποθέτω ότι γι' αυτό δε δυσκολεύτηκα, αν είχα κι εγώ 2 πτυχία θα προσπαθούσα 1 ώρα για το καθένα...χαχα!
Θέλω να καταλήξω λοιπόν στο ότι είσαι η απόδειξη του Βλάκα με πτυχίο, ωχ συγνώμη πτυχία εννοώ, μην παρεξηγηθώ κιόλας...
Και βέβαια, ως τέτοιος είσαι ξερόλας, ξεροκέφαλος, με παρωπίδες και πάνω από όλα προκατειλλημένος!
Μήπως να ασχοληθείς λιγάκι και με την πραγματικά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, χωρίς να χρειάζεται να πάρεις πτυχίο για να επιβεβαιωθείς, μπας και μάθεις κάτι, γιατί τώρα ξέρεις τίποτα!
Ξέρεις απ' αυτά που σου προτείνει ο Συμπατριώτης μου Έλληνας;

ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΠΤΥΧΙΟ.......................ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΚΑΤΗΛΗΜΕΝΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ........ΛΕΞΟΤΑΝΙΛ ΚΑΙ ΝΤΕΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΙΣΩΚΡΑΤΗ ΠΛΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ..............

Για επικοινωνία:
http://www.thermopilai.org/contact
(Το link ήταν πάνω στις tabs)

ΌΣΟ ΥΠΆΡΧΕΙ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΈΝΑ ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΆΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΆΔΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ,ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ.ΟΤΙ ΑΚΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ,ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΤΟΥ

Από εκεί να καταλάβετε ποιοι είναι οι φασίστες και ποιοι όχι… Δεν υπάρχει κόμμα που να κυβερνήσει αυτή τη χώρα και να μην είναι υποταγμένο σε μασόνους και νεοεποχίτες. Θέλετε να καταλάβετε τι γίνεται στην Ελλάδα;

Δείτε τι γίνεται στην Αμερική και συγκρίνετε το…

Μετά δείτε και τις αλλαγές που κάνανε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και στα βιβλία του σχολείου για διαμόρφωση και φίμωση συνειδήσεων… Όλοι οι πολιτικοί σε ένα πράγμα στοχεύουν : a “New World Order”. Υπάρχει και εδώ μια συλλογή υπογραφών για το θέμα (αλλά μάλλον σε φακελώνουν πιο γερά και παγκόσμια): http://www.gopetition.com/online/33234.html Επίσης, παίδες, δείτε και εδώ για ένα άλλο σοβαρότατο θέμα: http://www.meta-parrisias.gr/index.php?option=com_content&view=article&i... Άντε να δούμε σε αυτή τη χώρα τι χρειάζεται για να ξυπνήσουμε...

ΕΝΩ ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 11506 ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ??!! ΕΙΝΑΙ ΚΩΠΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ?ΜΟΝΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΙΛ! ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΨΕΥΤΙΚΟ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΜΑΙΛΣ, ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΨΗΦΗΣΑΝ!

Ευχαριστούμε για αυτό το σχόλιο αλλα ρε παιδιά δεν γίνονται ετσι αυτά.
1)Αυτή η προσπάθεια πρέπει να γίνει γνωστή (δεν έχουν όλοι τον χρόνο να ψάξουν ή να "μπουν" στο Intenet,δεδομένου του οτι πολύ δεν έχουν ΚΑΝ υπολογιστή (Π.χ. άτομα όπως παππούδες,οικονομικά ασθενέστεροι (ναι κι ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ) κλπ.
2)Θέλει οργάνωση.Τι εννοώ : Εγώ πχ. δεν μπορώ να βγώ ετσι στον δρόμο και να χτυπάω πόρτες (οι περισσότεροι στην περιοχή μου αλλοδαποί είναι έτσι κι αλλιώς...). Είμαι κοπέλα και είμαι μόνη μου.Πού να πάω?! Εδώ είναι γκέτο και μπορεί να φάω ξύλο.ΕΔΩ οι άνθρωποι (μαζί και εγώ) φοβούνται και όχι άδικα (έχουν γίνει φόνοι,ξυλοδαρμοί κλπ.).
Αν όμως υπήρχαν μικρές ομάδες ανθρώπων που να το έκαναν αυτό θα ήταν καλύτερα.Ειδικά για τέτοιες καταστάσεις.

Και με αφορμή αυτά που είπα,έχω να προσθέσω οτι τελικά ίσως ο φόβος να είναι ο λόγος που μας κρατάει μακριά απο λαϊκές εξεργέσεις και την δυνατότητα/δικαίωμα να υψώσουμε την φωνή μας γιατί πλεον μάθαμε να φοβόμαστε και δεν υπάρχει κανείς που να μας βοηθήσει.

Η πρωτοβουλια αυτή είναι ύψιστης σημασίας. Πιστυεύω ότι οφείλουμε ως Ελληνες να προστατέψουμε τη χώρα. Τα προβλήματα που θα προκύψουν θα είναι πολλαπλά.

χώρες όπως σουηδία, Κροατία κλπ έχουν ομοιογενή πληθυσμό.
Αν γίνει αυτό μετά από 10 χρόνια τα στατιστικά για την Ελλάδα θα είναι 70% χριστιανοί, 30% Μουσουλμάνοι. Και τότε θα ψάχονουμε τι ανήκει σε ποιόν!!

Χρειάζεται να γνωστοποιηθεί ΕΥΡΕΩΣ. δεν είναι γνωστή αυτή η προσπάθεια.

Πως μπορούν άτομα της ίδιας οικογένειας να ψηφίσουν ηλεκτρονικά με τη χρήση μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης { οι γονείς μας δεν έχουν προσωπικό email]???

Ένα άτομο ψηφίζει ηλεκτρονικά με κάθε λογαριασμό email. Αν θέλετε να ψηφίσουν και άλλοι τυπώστε ένα έντυπο από αυτά που έχουμε εδώ ξαι στείλτε το ταχυδρομικώς, προσπαθώντας να το συμπληρώσετε με όσες υπογραφές μπορείτε.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ...
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΦΡΟΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΑ...

Με επιμονή στο συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ (που πρότεινε ο Ρήγας -άρθρο 37 στο Σύνταγμα- EΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ στις 3 πρώτες εκλογές και ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στα 3 πρώτα ελληνικά Συντάγματα, την Ελβετία και από ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ), μπορούμε να βελτιώσουμε την κοινωνία, με κυβερνήσεις αλληλεγγύης, χωρίς λαμόγια, μίζες και διχόνοια.
Μπορεί να αρχίσει πριν νομοθετηθεί, από πρωτοβουλίες ανά δήμο, βάζοντας ανεπίσημη κάλπη πριν τις εκλογές για να ψηφίζουν όσοι θέλουν, όσους από τους υποψήφιους θέλουν να αποτελούν το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ώσπου να καταλάβουν όλοι πόσο καλύτερα είναι!
Το εφάρμοσαν στη Μελίβοια Αγιάς το 2002:
μαζεύτηκαν και έβαλαν σε ένα ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ τα ονόματα όσων ήθελαν να γίνουν δημοτικοί σύμβουλοι. Ύστερα ψήφισε ο καθένας όσους είχε δικαίωμα, σύμφωνα με τους κανόνες των επίσημων εκλογών.
Και όσους βγήκαν πρώτοι σε ψήφους, ανεξάρτητα από ένταξη σε κόμμα ή όχι, τους έβαλαν στο μοναδικό ψηφοδέλτιο των επίσημων εκλογών, και αποτέλεσαν το δημοτικό συμβούλιο που ήθελε το χωριό και όχι οι γραφειοκράτες!

http://enieopsifodeltio.wordpress.com
http://apps.facebook.com/causes/61685
http://antipariafwni.blogspot.com/2009/01/niki.html
http://www.kpad.gr/text/thesis/enieo1.htm
http://edrana.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html
http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_5788.html

Οχι από Σαμαρά στο Δημοψήφισμα 30Dec'09

ΠΡΟΣ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ...Είμαστε ένα νέο blog ανοιχτό προς όλους τους blogger. Ευχόμαστε και ελπίζουμε και στην δική σας στήριξη βάζοντας το blog μας στη σελίδα σας. Θέλουμε επίσης να σας πούμε ότι τα «μεγάλα» Blog των δημοσιογράφων που βάζετε στη σελίδα σας …δεν σας βάζουν αυτά… σκεφτήκατε ποτέ γιατί..??? Tους έχετε κάνει μάγκες…για βγάλτε τους από τι σελίδα σας να τους δούμε..!! Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων

www.ksipnistere.blogspot.com
email : ksipnistere1@gmail.com

Όπως σε κάθε χωριό και γειτονιά στην Ελβετία,
ΠΑΛΛΑΪΚΗ ΑΜΥΝΑ στον κανιβαλικό αφροασιατικό υπερπληθυσμό,
και ΕΝΙΑΙΟ ψηφοδέλτιο για κυβερνήσεις χωρίς γενίτσαρους!

ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΥ!

http://www.adonisgeorgiadis.gr/pdf/syllogi_ypografwn.pdf

ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!!!!!

ναι!!! θελουμε δημοψηφισμα!!!

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!! Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, ο νόμος αυτός είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!! ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΝΤΡΟΠΗ, ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Α Ι Σ Χ Ο Σ !!!

Ο Δουκάκης όμως στις ΗΠΑ που πήγε για πρόεδρος είναι γαμώ τα παιδιά ε? Όπως και ο Γιαννιούλιας που θέσει την θέση του Ομπάμα στην Γερουσία. Μονά ζυγά δικά μας.....

Παρεμπιπτόντως, αυτοί νομίζετε είναι Έλληνες? Για ξανασκεφτείτε το.... Έλληνας (Ιταλός, Γερμανός κλπ) γίνεσαι δεν γεννιέσαι. Αν πάρω ένα Γερμανάκι μόλις γεννηθεί κ το μεγαλώσω τι θα είναι? Γερμανός? Έλληνας θα είναι....

Πυροτεχνήματα μια ζωή...

-Πουσό, ΜΟΣ ΦΛΕΤ!!! Μος κες!! Δεν έχεις ΜΠΕΣΑ...
Γκε-κε "φίλε;;
Στη χώρα σου να κάνεις υποδείξεις!
_________________________________________________________________
Καλόγνωμος

Ανώνυμε που δε σε κόβω για Έλληνα, μάλλον "Αλβανό" είσαι. Κι όχι ένας Αλβανός που δουλεύει οικοδομή ή ιδροκοπάει στο μεροκάματο, αλλά ένας κηφήνας που είναι μέρα νύχτα σε διάφορα ιστολόγια και γράφει μαλα..ες.
Λοιπόν στο θέμα μας. Ο Δουκάκης αγαπητέ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ Ή ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΡΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΛΤΙΟ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ. ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΗΣΟ ΕΛΛΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΤΙΝΑΖΑΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΕΝΑ ΔΟΝΤΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΛΕΙΠΕ, ΕΦΕΥΓΕΣ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ.

Δεύτερον: Η Αμερική χορηγεί ιθαγένεια αλλά έχει πάρα πολύ αυστηρούς νόμους, ισχύει η θανατική ποινή και οι ΜΚΟ δεν έχουν δικαίωμα να επεμβαίνουν στον έργο της δικαιοσύνης και της αστυνομίας. Εκεί η αστυνομία δεν αστειεύεται αν πέσεις στα χέρια της. Το ίδιο ισχύει και στην Ευρώπη, αγαπητέ. Επίσης, η Αμερική είναι μια χώρα με πολλές ευκαιρίες, μια αχανής χώρα που δεν είναι η πατρίδα κανενός.

Τρίτον: Οι Έλληνες της Αυστραλίας μπορούν να κάνουν παρελάσεις ή όποια άλλη εκδήλωση θέλουν, αλλά μην ξεχνάς ότι πήγαν στην Αυστραλία νόμιμα, όχι σαν λαθρομετανάστες, η Αυσταλία κάλεσε κόσμο και πήγαν με χαρτιά. Έχουν προοδεύσει, δούλεψαν και δεν έκαναν ληστείες όπως κάνουν εδώ,τα πατριωτάκια σου, αγαπητέ. Επομένως πάψε να κάνεις βλακώδεις συγκρίσεις για θέματα που δεν έχουν σύγκριση. (έλεγα να σου αφήσω αυτό το μήνυμα σε άλλο ιστολόγιο, εκεί που έχει κάποια ανάρτηση με τους Έλληνες της Αυστραλίας τους οποίους βλακωδώς και ελλείψει επιχειρημάτων, συγκρίνεις με τους λαθραίους μετανάστες της Ελλάδος).
Άντε τώρα σε άλλο ιστολόγιο να προπαγανδίζεις. Αν ήσουν πάντως σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, θα σε είχαν απελάσει πριν πολύ καιρό, όταν άρχισες να βρίζεις θεσμούς και νόμους της χώρας υποδοχής σου!

Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς τώρα??
Τι σχέση έχει η Αμερική και η Αυστραλία με την Ελλάδα???? Και η Αμερική, και η Αυστραλία είναι χώρες δίχως ιστορία, που φτιάχτηκαν κατόπιν εισβολής και αφανισμού του ντόπιου πληθυσμού. Υπάρχει καμία σύγκριση????

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα! Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τους Έλληνες που ήταν νόμιμοι μετανάστες και πέρναγαν από εξονυχιστικούς ελέγχους μέχρι και στα δόντια... Τί σχέση έχει αυτό με το συρφετό αλλοδαπών που κατακλύζουν την χώρα πετώντας τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα στην θάλασσα;

Μιλάμε για τις ΗΠΑ μια χώρα από όλες τις φυλές που κατάσφαξε τους ιθαγενείς Αμερικανούς. Μήπως αυτό ελπίζουν να γίνει και στην Ελλάδα;

Στην φύση υπάρχει η διαφορετικότητα και η επιλογή. Το κυνηγόσκυλο γεννιέται δεν γίνεται. Δεν μπορείς να κάνεις ένα τσοπανόσκυλο κυνηγόσκυλο. Αφού ισχύει αυτό παντού στην φύση γιατί να αλλάζει στον άνθρωπο; Δηλαδή αν φέρναμε στην Ελλάδα Μάο Μάο από την Αφρική και ζούσαν εδώ θα είχαν αναπτύξει πολιτισμό; Είδαμε και τους Βαρβάρους (λάθος Ευρωπαίους) τον πολιτισμό που είχαν που μέχρι το 1200μχ δεν ήξεραν τι είναι σεντόνι και στο Παρίσι οι ακαθαρσίες  ήταν μέσα στους λασπόδρομους...

Φώναζε ο Ισοκράτης για τους βαρβάρους που αποκαλούσαν τους εαυτούς τους Έλληνες γιατί ήξεραν κάποια Ελληνικά... και εμείς το έχουμε διαστρεβλώσει στο αντίθετο...

Αυτά φίλε γράψε τα σε κάνα Indymedia... Οι βάρβαροι που χτυπούν παππούδες και γριές 90 χρονών για να πάρουν 10 ευρώ, βιάζουν γριές 95 χρονών και παιδάκια, ΝΑΙ δεν μπορούν να γίνουν Έλληνες ακόμα και να τους βαφτίσουμε έτσι πως να το κάνουμε...

Συνομιλούν

Goto the Chat (Συζητήσεις)
0 users in 1 room

Ποιοι γράφτηκαν τελευταία

  • Astianaktas
  • Πολύμνια
  • Μιχάλης
  • Dimitris-Ellas
  • sterg

Κατηγορίες Ιστολογίου

Popular content

Πρόσφατα σχόλια